خرید فروش سگ و حیوانات خانگی

خرید فروش سگ | قیمت سگ | سگ نگهبان

خرید فروش سگ , قیمت سگ , سگ نگهبان , سگ گارد , پرورش سگ

خرید فروش سگ | قیمت سگ | سگ نگهبان

خرید فروش سگ , قیمت سگ , سگ نگهبان , سگ گارد , پرورش سگ

خرید فروش سگ | قیمت سگ | سگ نگهبان

خرید فروش سگ , قیمت سگ , سگ نگهبان , سگ گارد , پرورش سگ با مجوز رسمی از سازمان کشاورزی و دامپزشکی کشور.
مجموعه ای کامل با بیش از 80 قلاده سگ مولد وارداتی و شجره دار از انواع نژاد سگ گارد و سگ نگهبان با افتخار درخدمت شماست.
امکان بازدید حضوری از مجموعه و مولدها
امکان ارسال به سراسر نقاط
جهت مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید .

بایگانی

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین نژاد سگ خانگی و اپارتمانی کدامند ؟ 

قیمت توله سگ خانگی از این نژادها چقدر است ؟ 

نژاد سگ اپارتمانی

برای انتخاب سگ خانگی و اپارتمانی مناسب یسری فاکتور هارو باید درنظر بگیرید مثل جثه و متراژ خونتون ، سطح انرژی نژاد مورد نظر ، میزان سر و صدای سگ و مهربون و اجتماعی بودن سگ و...

قطعا همه سگ ها صدا و واق واق دارند و تربیت درست و اصولی میتونه این موضوع رو کنترل کنه ولی بعضی از نژاد ها ذاتا اروم و کم و سر و صدا هستن و یا شدت واق زدن در انها کمتر است . در ادامه با نژاد های مناسب اشنا میشیم با ما همراه باشید .

بهترین نژاد سگ خانگی

نژاد زیبا و پرطرفدار شیتزو نمونه عالی از مثال سگ خانگی و سگ اپارتمانی هست ، این نژاد از بودن و چرخیدن در اپارتمان لذت میبره و خونه رو به بیرون ترجیح میده . سگ شیتزو سگ اجتماعی و بامزه ای هست و خیلی خوب با کودکان و سایر افرداد خانه دوست میشه .

شیتزو سوپرفلت تری کالر یکی از زیباترین نژاد های سگ و محبوب ترین نزاد های سگ است . میکس این نژاد هم به خودی خود بسیار بامزه و دوستداشتنی است مثل شیتزو کراس ها و شیتزو پودل و... 

شیتزو به نسبت تراکم موی بالایی دارند و نیاز به نظافت و برس کشی روزانه دارند و نژاد خالص ان شیتزو خالص سوپرفلت ریزش موی کمتری دارد .

شیتزو سگ مناسب خانه

سایر سگ های مناسب برای اپارتمان و محیط خانه و خانواده عبارتند از نژاد های پودل، پاگ ، پامرانین ، شیهواهوا، بیچون فرایز ، یورکشایر تریر ، بوستون تریر ، کاوالیر کینگزچارلز ، داشهوند ، مالتیز و...

این نژاد های سگ اپارتمانی سایز کوچک بوده و به راحتی در محیط اپارتمان میشه نگهداری کرد .

نکته مهم درباره سگهای اپارتمانی و سایر سگها توجه به نظافت و بهداشت سگ هاست و واکسیناسیون به موقع و مرتب انهاست . حتما توجه و دقت لازم رو موقع خرید سگ خوشگلتون داشته باشید و مرکز خرید سگ معتبر و باشگاه های قابل اعتماد خرید کنید و حتما شناسنامه بهداشتی سگ و سایر مدارک را تحویل بگیرید .

توله سگ خانگی

البته نژاد های سگ متوسط و بزرگ جثه هم میتوان بخوبی در خانه و اپاتمان نگهداری کرد همه چیز بستگی به تربیت درست شما دارد . نژاد هایی مث گلدن ، ژرمن و حتی گریت دین که بزرگترین نژاد سگ محسوب میشود ذاتا سگ خانه و خانواده هستند و بسیار سگهای اجتماعی هستند .

در مورد قیمت سگ خانگی و اپارتمانی به شرط اصالت و کیفیت عالی در مجموعه یکتا پت از ۴ میلیون شروع میشود و تنوع نژادی بالا میتوانید به راحتی و با اطمینان خاطر انتخاب و خرید کنید .

جهت اطلاع از توله های موجود تماس بگیرید 

09123609467

09104744965