خرید فروش سگ و حیوانات خانگی

خرید فروش سگ | قیمت سگ | سگ نگهبان

خرید فروش سگ , قیمت سگ , سگ نگهبان , سگ گارد , پرورش سگ

خرید فروش سگ | قیمت سگ | سگ نگهبان

خرید فروش سگ , قیمت سگ , سگ نگهبان , سگ گارد , پرورش سگ

خرید فروش سگ | قیمت سگ | سگ نگهبان

خرید فروش سگ , قیمت سگ , سگ نگهبان , سگ گارد , پرورش سگ با مجوز رسمی از سازمان کشاورزی و دامپزشکی کشور.
مجموعه ای کامل با بیش از 80 قلاده سگ مولد وارداتی و شجره دار از انواع نژاد سگ گارد و سگ نگهبان با افتخار درخدمت شماست.
امکان بازدید حضوری از مجموعه و مولدها
امکان ارسال به سراسر نقاط
جهت مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید .

بایگانی

تفاوت ژرمن شپرد ها

 

تفاوت سگ ژرمن شپرد شولاین German Shulin و ژرمن ورک لاین Work line

 

اگر چه تمام ژرمن شپرد ها یک نام مشترک دارند، ولی تفاوت هایی میان انواع مختلف این نژاد با یکدیگر وجود دارد.
به طور کلی سگ ژرمن شپرد به ۲ دسته تقسیم مى شوند:

١-  سگ ژرمن شپرد کاری  ٢- سگ ژرمن شپرد نمایشی
اگر قصد خرید یک ژرمن شپرد دارید، بهتر است قبل از انتخاب سگ خود، در مورد تفاوت های ژرمن شپرد های کاری و نمایشی اطلاعاتی به دست آورید.
با ما همراه باشید

تفاوت های بارز بین سگ ژرمن شپرد شولاین و سگ ژرمن شپرد ورک لاین :

رنگ پوشش:  یکی از مهم ترین عوامل، رنگ پوشش بدن سگ است. رنگ پوشش نقش مهمی در مشخص کردن نوع ژرمن شپرد و کاربری آن دارد. در واقع نوع مو، ضخامت، رنگ، الگو، بافت و … به واسطه ژن توصیف می شوند و همه این خصوصیات از سگ های والد به فرزندان منتقل شده است. به همین دلیل رنگ و نوع پوشش می تواند یکی از مهم ترین مشخصه هایی باشد که از روی آن می توان سگ های ژرمن شپرد را از یکدیگر تشخیص داد.
نوع و شکل بدن:  به غیر از نوع پوشش، نوع و شکل بدن هم از جمله عواملی است که می توان به کمک آن ژرمن شپرد ها را دسته بندی کرد. درست است که بیشتر ژرمن شپرد ها به طور کلی شکل و شمایلی شبیه به هم دارند، ولی اگر بیشتر دقت کنید حتماً متوجه تفاوت های آن ها در طول پا، دور کمر، پوزه و … می شوید.

خصوصیات رفتاری: عامل سوم که در دسته بندی سگ ژرمن شپرد  معمولاً در نظر گرفته می شود ، رفتار و خوی آن ها است. در واقع هوش، فعالیت و بسیاری از ویژگی های دیگر همگی مربوط به خصوصیات رفتار سگ می شود که در ژرمن های مختلف، متفاوت است. برخی از ژرمن شپرد ها سریع تر، برخی باهوش تر و برخی دارای رفتاری دوستانه هستند. برخی دیگر هم بیش از سایر ژرمن شپرد ها حس وفاداری از خود نشان می دهند.

 

انواع نژاد سگ ژرمن شپهرد

 

 

درحقیقت سگ ژرمن شپرد ورک لاین هیچ گاه در نمایشگاه های سگ دیده نمی شود چرا که این سگ ها همان طور که گفته شد برای کار به وجود آمده اند نه برای زیبایی. سگ های ژرمن شپردی که در خانه ها نگهداری می شوند معمولاً ترکیبی هستند و نمی توان آن ها را سگ های کاری یا سگ های نمایشی به حساب آورد.

ژرمن شپرد های  کاری به 3 دسته تقسیم می شوند. 
ژرمن شپرد های آلمان غربی (West German Working Lines)
ژرمن شپرد های آلمان شرقی (East German Working Lines) 
ژرمن شپردهای چک (Czech Working Liness) 
اگر چه هر سه این نژاد ها جزو شپرد های کاری به حساب می آیند ولی با یکدیگر تفاوت هایی دارند. به طور مثال ژرمن شپرد آلمان شرقی بر خلاف ژرمن غربی، به عنوان یک سگ خانگی چندان مناسب نیست.

انواع ژرمن شپهرد ورک لاین

 

کسانی که به سگ ها علاقه دارند، دوست دارند ظاهر و چهره زیبای یک نژاد مشهور مانند سگ ژرمن شپرد را تماشا کنند و در حقیقت کاری به قابلیت ها، رفتار ها و ویژگی های دیگر آن ندارند. 
پرورش دهندگان سگ برای پاسخ به نیاز ها و علاقه مشتریان شروع به ایجادژرمن شپردنمایشی کردند و در همین رابطه استاندارد هایی برای آن مشخص کردند. با آنکه این سگ ها باید استاندارد ها و اصول تعیین شده اولیه از سوی کلاب ژرمن شپرد آلمان (SVV) را رعایت کرده باشند، ولی در هر حال هدف اصلی پرورش سگ ژرمن شپهرد شولاین ظاهر زیبا می باشد.

_سگ ژرمن شپرد شولاین در مقایسه با سگ ژرمن شپرد ورک لاین  سطح انرژی پایین تر نسبت به ژرمن شپرد های کاری دارند

_پوشش یک دست تر و معمولاً متمایل به قرمز و قهوه ای و برنزی و کمر مشکی رنگ. همچنین الگو های مشکی، و سیاه در میان سگ های ژرمن شپرد نمایشی کمتر دیده می شود، در حالی که در میان سگ های ژرمن شپردکاری بسیار زیاد است.

_بدن های بزرگ تر و حجیم تر و پاهای عقب بزرگ و زاویه دار که به شدت مورد توجه علاقه مندان به سگ های نمایشی است.

_پوشش ضخیم تر و بلند تر

_ویژگی ها و خصایصی که باعث می شود به سگ های خانواده و همراه خوبی تبدیل شوند (البته در صورتی که به درستی آموزش ببینند)

 

ژرمن شپرد های نمایشی به چند دسته تقسیم می شوند:

شامل سگ های نمایشی آمریکایی (American show line)

سگ های نمایشی کانادایی (Canadian show line)

و سگ های نمایشی آلمان غربی (West German show line) است.

 

در کنار همه این تفاوت ها باید به نکته تربیت و اموزش سگ ژرمن شپرد دقت و توجه ویژه داشت . 

مجموعه پرورش سگ یکتا پت زیر مجموعه بزرگترین باشگاه پرورش سگ ایران  مجموعه معروف دهکده حیوانات است . و بصورت تخصصی و حرفه ای به پرورش سگ ژرمن شپرد میپردازد . 

این مجموعه دارای بهترین مولدهای وارداتی و شجره دار میباشد و با برترین خط خونی در ایران پرورش سگ ژرمن شپرد شولاین را به عهده دارد ، هدف این مجموعه حفظ اصالت و زیبایی سگ ژرمن شپرد شولاین در ایران است . 

جهت خرید و بازدید از مجموعه و مولدهای ژرمن شولاین مقام دار در کشور تماس بگیرید 

فروش دائمی سگ ژرمن شپرد شولاین از توله تا بالغ 

جهت اطلاع از توله ژرمن شپهرد شولاین تماس بگیرید 

 

09123609467

 

ژرمن شپرد شولاین

سگ ژرمن شپهرد قهرمان

 

نظرات  (۳۸)

سلام ، مطلب عالی مفید و مختصری بود ... همیشه برام سوال بود که فرق ژرمن شپرد های شولاین نمایشی و ورک لاین در چیه ؟! 

پاسخ:
سلام خوشحالم به براتون مفید بوده . 
  • محمد سلیم
  • بسیار عالی و مفید بود .

    پاسخ:
    سلام سپاسگذارم 
  • محمود اصلی
  • سگ ژرمن شولاین بسیار زیبا میخام کجا میتونم بیام برای بازدید؟ 

    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم امکان بازدید همه روزه از ۱۰ صبح وجود داره ، مکان شهرک صنعتی صفادشت ، انتهای خیابان ششم غربی . جهت هماهنگی بازدید لطفا تماس بگیرید . 09104744965 
  • قاسم میثاقی
  • سلام ، من یه ژرمن فوق العاده  اصیل میخام که خودم تربیتش کنم برای مسابقات ،کجا میتونم بیام برای بازدید از مجموعتون ؟ 

    پاسخ:
    سلام توله ژرمن اصیل از بهترین مولدهای وارداتی و شجره دار در ایران موجود ، مکان بازدید شهرک صنعتی صفادشت ، انتهای خیابان ششم غربی ، بازدید همه روزه از ۱۰ صبح ، جهت هماهنگی بازدید لطفا تماس بگیرید ، 09104744965 

    دوست عزیز درود بر شما من نیازمندم که از جانب افراد خبره وکاربلد راهنمایی بشم من میخوام که ی جرمن شپرد خریداری کنم ولی آنقدر دوز و کلک تو فضای مجازی دیدم به هیچ کس نمیتونم اطمینان کنم لذا برادرانه از شما عزیزان میخوام که اول بنده رو با این نژاد آشنا کنید و بعد اقدام به خرید کنم البته خواهان مشاوره گرفتن شفاهی هستم هم ی بازدیدی از مجموعه شما داشته باشم و هم راهنماییم کنید ظاهرا شما مجموعه بسیار قویی در زمینه سگ های گارد دارید منتظر جواب شما دوست خوب هستم جسارتا این شماره واتساپ بنده است 09191048115 اوین هم شماره خودم 09383020296 شاهین قدیم آبادی

      

    پاسخ:
    سلام ممنون از لطفتون به مجموعه ، امکان بازدید حضوری همه روزه از ۱۰ صبح تا ۶ بعد ازظهر هست . تشریف بیارید از نزدیک مجموعه و مولدها رو ببینید و همینطور کیفیت توله هارو . مکان کرج شهرک صنعتی صفادشت ، انتهای خیابان ششم غربی جهت هماهنگی بازدید تماس بگیرید 09104744965

    من یک سگ پر انرژی و بسیار اصیل میخوام کجا باید بیام

     

     

    ویک سوال دارم سگ ژرمن شولاین پر انرژی تره یا ورک لاین؟

    پاسخ:
    سلام توله ژرمن شپهرد شولاین موجود هست محل بازدید کرج شهرک صنعتی صفادشت انتهای خیابان ششم غربی 09104744965 - توله ورک لاین مناسب کار و فعالیت بیشتر است. توله های شولاین مناسب امور گارد ، نگهبانی و اموزش های نمایشی . 

    سلام یه توله سگ ژرمن شیپرد میخام ۲یا۳ماهه باشه از کجا می تونم بخرم و قیمت ش چند تومن میشه

     

    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم قیمت توله ژرمن شپرد شولاین از ۳/۵ شروع میشه ، تشریف بیارید نجموعه و از نزدیک توله ها و مولدهارو ببینید .بازدید هنه روزه از ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر ، مکان کرج شهرک صنعتی صفادشت ، انتهای خیابان ششم غربی 09104744965

    قیمت یه توله ۲یا۳ماهه زیبا چند تومن ه؟؟

    پاسخ:
    سلام قیمت توله ژرمن شولاین بلک فیس درجه یک از ۳/۵ شروع میشود 
  • رزینا محمودی
  • سلام روز بخیر من یه توله سگ ژرمن شیپرد چند روز پیش گرفتم میخاستم بدونم توی گل خونه میشه نگهش داشت؟؟

    پاسخ:
    سلام مبارکتون باشه ، بله میشه براش یه جای مناسب درست کنید .

    سلام

    میخوام ژرمن بگیرم ولی احتیاج به راهنمایی دارم

    به نظر شما برای امور گارد، نگهبانی و تجسس، چه نوع ژرمنی بگیرم؟

    البته بسپرم به یه مربی که همه اینها بهش آموزش بده

    ممنون میشم راهنماییم کنین

    پاسخ:
    سلام ژرمن شپرد شولاین بلک فیس با شیب استاندارد ترجیحا موکوتاه ، جهت اطلاع از قیمت توله ها تماس بگیرید 09104744965 و یا واتساپ پیام بدین لینک واتساپ سمت پ سایت هست . 

    سلام ببخشید کدوم ژرمن برای نگهبانی بهتره

    پاسخ:
    امور گارد و محافظت شولاین ، مسایل کاری ورک لاین 

    سلام من یه توله ژرمن اصیل اصیل می خواستم قیمتش در امروز خرداد 99 چقد هست؟؟

     

    سلام من یه توله ژرمن اصیل اصیل می خواستم قیمتش در امروز خرداد 99 چقد هست؟؟

     

    پاسخ:
    سلام توله ژرمن شولاین بلک فیس از ۴/۵  درحال حاضر موجود است . 09104744965
  • مهشید....راد
  • سلام... ببخشید من یجایی شنیدم ک میگن شولاین ها بعد از زایمان فلج میشن یا یچیز این شکلی من عاشق سگ ژرمن شپرد زیباییش برام اهمیت داره ولی دوس دارم انرژیشم مناسب باشه تا بتونم همیشه باهاش بازی کنم خونمونم ویلایی و بزرگه و مشکلی برای جاش ندارم لطفا کمکم کنید دارم دیوونه میشم چون میخوام سلامتی و طول عمر سگم تضمین شه اگ میشه بگین کدومش بهتره و بدرد من میخوره و از کدوماش بگیرم

    پاسخ:
    سلام سگ زرمن شولاین که شیب استاندارد داره هیچوبت بیماری عضلات و لگن نمیگیره توی انتخاب سگ از تولگی دقت کنید مشکلی در سلامت نداشته باشه . 

    سلام من سگ ژرمن میخوام بگیرم اما چون میخوام توی خونه نگهداری کنم نمیدونم کدوم رو بگیرم الته همش خونه ام و روزی ۳ ساعت میتونم براش وقت بزارم و ببرمش بیرون و بازی کنه 

    سوالم اینه کدوم از نظر اسکلت بندی سلامت تره یعنی فکر میکنم ورک لاین به علت شیب کم سلامت تر باشن اما مطمئن نیستم

    قیمت طوله ۲/۵ الان در مجموعه شما چنده؟

    راستی ممنون از مطالب مفیدتون

    پاسخ:
    ژرمن شولاین مناسب تره ولی حتما دقت کنید که توله ژرمن استاندارد های لازم رو داشته باشه بحث شیب در ژرمن ها خیلی حائز اهمیت هست . توله ژرمن شولاین در مجموعه موجود 09104744965 تماس بگیرید .

    سلام خسته نباشید

     

    من میخوام برای تولد دوست پسرم یه ژرمن بخرم

    شولاین مدنظرم بود‌چون میدونم این نژاد رو دوس داره و پیگیرشه

    اما بعد از خوندن متن شما دچار تردید شدم

    چون یه سگ همراه میخواد برای خودش

    به این دلیل که منطقه کاریش طوریه که در اونجا گرگ دیده شده

    یه سگ محافظ و زیبا و اصیل میخواد

     

    اگر محبت کنید راهنماییم کنید ممنون میشم

     

    ایمیلم رو قرار دادم 

    منتظر پاسخ شما هستم

     

    باتشکر

    پاسخ:
    سلام دوست من نژادای ژرمن ، روتوایلر ، سرابی خوبن ولی حتما باید اموزش مقدماتی و گارد ببینه 

    سلام عرض ادب یه ژرمن صورت روشن میخوام البته از نژاد خوبش .بلک فیس دوست ندارم .صورت روشن مو کوتاه 

    پاسخ:
    سلام توله صورت روشن هم موجود تماس بگیرید لطفا 09104744965

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بپرسم قیمت توله ورک لاین تون چنده

    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم ورک لاین ندارم اصلا فقط شولاین کار میکنیم 

    سلام. توی مجموعه شما سگ های اپارتمانی و کوچک هم وجود داره؟

    مثلا نژاد پامر یا داشهوند؟

    پاسخ:
    سلام بله موجود انواع نژاد هست تماس بگیرید 09104744965
  • دانیال دولتخواه
  • سلام 

    من میخوام یک ژرمن خوب واسه خودم بخرم ولی مادرم میگه نه اگر هم بیاد باید توی حیاط باشه شما می دونید پجوری راضی شون کنم

  • دانیال دولتخواه
  • سلام 

    من میخوام یک ژرمن خوب واسه خودم بخرم ولی مادرم میگه نه اگر هم بیاد باید توی حیاط باشه شما می دونید پجوری راضی شون کنم

    پاسخ:
    سلام ژرمن توی حیاط هم میتونه باشه و مشکلی نداره فقط براش سرپناه خوب درست کنید . 

    سلام خسته نباشید

    خیلی ممنون از مطالب مفیدتون

     شما در مجموعه تون سگ آلاسکن مالاموت هم دارید و اگه دارید قیمتش چنده

     

    سلام خسته نباشید 

    خیلی ممنون بابت مطالب مفیدتون

    ببخشید یه سول داشتم

     الان شما در مجموعتون سگ الاسکن مالاموت دارید و اگه دارید قیمتش چنده؟؟

    خیلی ممنون میشم که جواب بدین

    پاسخ:
    سلام بله جزو مولدهامون هست و فروشی نیست 

    سلام وقت بخیر . من علاقه بسیار زیادی ب این نژاد دارم ولی متاسفانه در اپارتمان زندگی میکنم و دیدم هر کس ی نظری داره برای نگهداری این سگ در اپارتمان. ی مشاوره میخواستم ازتون  ک ایا میشه یا خیر و اینکه اگه میشه شولاین بگیرم یا ورک و اینکه کدوم جنسیت برا اپارتمان بهتره. و اینکه فرق شو لاین کلاسیک و شولاین بلند در چیه

    پاسخ:
    سگ ژرمن شولاین سگ بسیار باهوش و اجتماعی و براحتی تربیت میشه و اگه متراژ خونه بالای ۱۰۰ متر هست میتونه راحت زندگی کنه و مشکلی پیش نمیاد . شولاین مناسب تر ....

    سلام وقت بخیر بین خرید ورک لارین و شو لاین موندم شما توضیح دادید شو لاین بابت چی خوبه ولی ورک لاین فقط گفتید کاری یعنی چی کاری میشه بیشتر توضیح بدید؟؟؟؟و اینکه توله کاری شجره دار موجود دارید؟؟؟

    پاسخ:
    من فقط شولاین کار میکنم دوست عزیزم 

    سلام من می خوام یک سگ برای باغ بخرم به نظر شما ژرمن  شولاید مو کلاسیک خوب هست و می تونه تو سرما زنده بمونه ممنون میشم با من یک مشاوره کنید

     

    پاسخ:
    ژرمن سگ مقاومی هست ولی اگ سرمای محلی زیاد از سگای بومی استفاده کنید 

    من یه سگ دارم متاسفانه زمین رو میکنه میره دنبال خاک کنده شده به زمین پارس میکنه و بپر بپر اضافی میکنه دست منم گاز گرفت و اینجور مشکلات چیکارکتم

     

    :(

    پاسخ:
    تربیت نادرست باعث ناهنجاری در سگ میشه ، هواستون باشه موقع کار اشتباه سگ تشویق یا نوازش نکنید 

    سلام قیمت توله ۲ ماهه ژرمن رو میخواستم بدونم (آذر ماه)...و اینکه واسه گرمایه خوزستان برای سگ مشکلی پیش نمیاد؟... توله های مجموعه از لحاظ آرنجشون خیالم راحت باشه؟

    پاسخ:
    راهنمایی کامل تماس بگیرید ۰۹۱۰۴۷۴۴۹۶۵

    سلام من می خواهم یک سگ ژرمن شولاین بخرم . ایا این سگ را می توان در باغ نگهداری کرد ؟ اگر خوب تربیت بشه سگ ارامی است ؟  در شیراز از کجا می تونم تهیه کنم ؟

     

    پاسخ:
    ژرمن نژاد مناسبی هست . شیراز اطلاع ندارم ولی ما ارسال به سراسر نقاط داریم .

    سلام 

    من یه میخوام یه توله ژرمن بگیرم و تو آپارتمان نگهداری کنم میخواستم بدونم کدوم ژرمن بهتره شولاین یا ورک . انرژی سگ رو هم میتونم تخلیه کنم تا وقت آزاد زیاد دارم 

    پاسخ:
    اپارتمان شولاین بهتر هست 

    من سگ برای بازی میخوام کدام بهتره از بین شروود و شپرد

    پاسخ:
    شپرد شولاین 

    سلام من یک سگ دارم میکس ژرمن ولی از شولاین خوشم میاد شما معاوضه هم دارین واینکه شولاین به درد دام داری میخوره؟

  • سعید غفاری
  • سلام

    مطالبتون خیلی آموزنده و تخصصی بود ممنون از راهنمایی های خوبتون

    من یه ژرمن دارم 7 ماهشه ولی گوشه‌اش کوجیکتر از عکسهایی که دیدم امکان داره عکسشو براتون بفرستم شما راهنمایی بفرمایید که از چه نوع ژرمنه.

    ممنون از توجه شما

     

    پاسخ:
    ممنون از شما که با دقت مطالعه میکنید 🙏🌹

    سلام

    من یک ژرمن شپرد ورک میخوام.

    آیا موجود دارید؟

    پاسخ:
    ورک اموزش دیده موجود بله 

    سلام

    ژرمن شمرد شولاین چند روزه میخواستم سفارش بدم

    درجه یک باشه 

    میخوام سفارش بدم اگه تخفیف هم بدین سفارش میدم

    استان آذربایجان غربی میتونیم بیارین؟

    البته زنگ میزنم بنده پارسا هستم فقط یه نقطه  میخواستم بپرسم مهم واکسن های این یک گرون هست؟

    پاسخ:
    تماس بگیرید در خدمتتون هستیم 

    من خیلی وقته میخوام ژرمن بگیرم میخواستم بدونم 

    در مجموعه شما قیمتش چقدره امروز۱۴۰۰/۶/۳۰/(شولاین المانی) دوماهه میخوام 

    ممنون میشم جواب بدید 

    باتشکر از مجموعه خوب شما 

    پاسخ:
    درحال حاضر قیمت توله ژرمن از ۷ میلیون هست .

    سلام وسایل کامل ژرمن چیه؟

  • حمید امینی
  • سلام ممنون بابت مطلب مفیدتون 

    جسارتا با توجه به تخصص شما بنده یه سوال داشتم که تو اینترنت مطلب درست و درمونی درموردش پیدا نکردم بنده یک ژرمن ورک مو کوتاه ماده دارم و یک ژرمن شولاین موکوتاه میخواستم بدونم که آیا امکان جفت گیری این سگ وجود داره یا خیر و ایا توله های اصلی متولد میشن یا نه و درنهایت پیشنهاد شما چیه

    تشکر🙏🙏

    پاسخ:
    امکان جفتگیری هست ولی پیشنهاد نمیکنم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی