خرید فروش سگ و حیوانات خانگی

خرید فروش سگ | قیمت سگ | سگ نگهبان

خرید فروش سگ , قیمت سگ , سگ نگهبان , سگ گارد , پرورش سگ

خرید فروش سگ | قیمت سگ | سگ نگهبان

خرید فروش سگ , قیمت سگ , سگ نگهبان , سگ گارد , پرورش سگ

خرید فروش سگ | قیمت سگ | سگ نگهبان

خرید فروش سگ , قیمت سگ , سگ نگهبان , سگ گارد , پرورش سگ با مجوز رسمی از سازمان کشاورزی و دامپزشکی کشور.
مجموعه ای کامل با بیش از 80 قلاده سگ مولد وارداتی و شجره دار از انواع نژاد سگ گارد و سگ نگهبان با افتخار درخدمت شماست.
امکان بازدید حضوری از مجموعه و مولدها
امکان ارسال به سراسر نقاط
جهت مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید .

بایگانی

پرورش سگ هاسکی سیبرین 

فروش سگ هاسکی سیبربن

قیمت سگ هاسکی 

توله هاسکی

اگر شماهم طرفدار نژاد سگ هاسکی هستید و قصد خرید توله هاسکی چشم آبی و توله هاسکی اصیل هستید حتما موقع خرید سگ هاسکی توجه کنید که حتما توله انگل تراپی شده باشد واگر زمان واکسن توله شده حتما توله هاسکی واکسیناسیون شده باشد و یا تاریخ دقیق واکسن رو بپرسین و خودتون در اولین فرصت این کارو انجام بدین  .

دوستان عزیز تمام توله هاسکی های مجموعه انگل تراپی شده اند و زیر نظر دامپزشک واکسینه میشوند اگر کسی قصد تحویل گرفتن سریعتر توله را داشت این مسولیت به مشتری عزیز واگذار میشه و حتما یاداور هستیم که واکسن توله هاسکی زده بشه البته که تمام مشتری های عزیز حواسشون از ما جمع تر هست و با عشق به این توله ها توجه میکنند.

با من همراه باشید تا چند نکته درباره هاسکی هارو مرور کنیم 

 

3 نکته در مورد هاسکی ها

1_ اگر می خواهید سگ سیبرین هاسکی بخرید، به این معنا می باشد که روند زندگی خود شما نیز باید تغییر داده شود. چون نژاد سگ هاسکی سگی است که برای سلامتی و شاداب بودنش احتیاج به یک سری فعالیت های روزانه دارد. شما می توانید ساعت ها در حیاط یا فضای باز با سگ نژاد هاسکی بازی کنید بدون اینکه خسته شوید. می تواند یک همراه خوب باشد . هاسکی سگ شاد و پرانرژی هست و شما نیز باید به همان میزان پرانرژی باشید . 

توله هاسکی

 

2_ سگ های هاسکی به شدت اجتماعی هستند. در عین حال که سگ خانواده است و خیلی به صاحب خود وفادار است، با غریبه ها و حتی سگ های دیگر هم ارتباط خوبی دارد. این سگ نباید خیلی تنها بماند.

 

3_ سگ هاسکی و توله هاسکی  این توانایی را دارد که خودش را به هر آب و هوایی وفق دهد. ولی به دلیل اینکه سگ هاسکی اصل از مناطق سردسیری است تحملش نسبت به هوای سرد خیلی بیشتر از هوای گرم است. 

توله هاسکی های داخل ایران به اب و هوای ایران عادت دارند نه سرد تر و نه گرمتر لطفا به این موضوع توجه کنید و با هاسکی که در اروپا هست و یا منطقه سردسیر مقایسه نکنید .

 

فروش توله هاسکی چشم ابی و اصیل در باشگاه پرورش سگ یکتاپت 

جهت خرید توله هاسکی اصیل و بازدید تماس بگیرید .

09123609467

 

  • yekta pet

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی