خرید فروش سگ و حیوانات خانگی

خرید فروش سگ | قیمت سگ | سگ نگهبان

خرید فروش سگ , قیمت سگ , سگ نگهبان , سگ گارد , پرورش سگ

خرید فروش سگ | قیمت سگ | سگ نگهبان

خرید فروش سگ , قیمت سگ , سگ نگهبان , سگ گارد , پرورش سگ

خرید فروش سگ | قیمت سگ | سگ نگهبان

خرید فروش سگ , قیمت سگ , سگ نگهبان , سگ گارد , پرورش سگ با مجوز رسمی از سازمان کشاورزی و دامپزشکی کشور.
مجموعه ای کامل با بیش از 80 قلاده سگ مولد وارداتی و شجره دار از انواع نژاد سگ گارد و سگ نگهبان با افتخار درخدمت شماست.
امکان بازدید حضوری از مجموعه و مولدها
امکان ارسال به سراسر نقاط
جهت مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید .

بایگانی

انتخاب اسم سگ

 

انتخاب اسم سگ 

انتخاب اسم سگ یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که شما باید برای دوست همراه خود انجام دهید.

فراموش نکنید یک بار که اسم سگ خود را انتخاب کردید دیگر نباید آن را تغییر دهید!

زیرا این کار سبب گیج شدن سگ خواهد شد.

اسمی که انتخاب می کنید می تواند روی تربیت سگ نیز تاثیر گذار باشد.

انتخاب اسم سگ عامل مهمی در تربیت سگ 

سگ شما قرار است هر روز اسم خودش را بشنود،بنابراین باید اسم او را با دقت انتخاب کنید شما قرار است هنگام گفتن دستور هایی مثل بشین و بمون اسم او را صدا کنید.

بهتر است اسم سگ کوتاه باشد اسم های طولانی هیچ جذابیتی برای سگها ندارد.

مهمترین نکته برای انتخاب اسم سگ این است که مراقب باشید اسم او شبیه کلمات دستوری نباشد؛مثلا اسم میا خیلی شبیه به کلمه دستوری بیا است بنابراین اصلا اسم مناسبی نیست و سبب گیج شدن سگ خواهد شد.

اسم سگ همراه با معنی 

اسم سگ ایرانی و اسم سگ خارجی مناسب برای سگتون انتخاب کنید . 

به معنا و مفهوم اسم سگ توجه کنید اسم سگ باید متناسب با رفتار و جثه سگتون باشه .

 

علاءالدین (اسم شخصیت کارتونی)  –  الفی (راهنما)  –  آپلو (نابودگر)  –  بنز (اسم ماشین)  –  بوآ( نام مار)   –  بوگارت (نام بازیگر معروف)  –  بمبر (نوعی هواپیما)  –  برات( شخصیت معروف خیام)  –  بوریس (جنگجو)  –  بادی (رفیق)  –  کاپی (مخفف کاپیتان)  –  کاسپین (اسم‌دریا)  –  دکستر (نام شخصیت معروف)  –  دینگو (اسم نوعی سگ استرالیایی)  –  دراگون (اژدها)  –  الویس (نام خواننده معروف)  –  هوگان (کشتی گیر معروف)  –  هولیگان (دردسر ساز)  –  هوگو (باهوش)  –  جگر (خواننده راک)  –  جانبو (بزرگ)  –  کینگ (پادشاه)   –  کایت (بادبادک)  –  لری (بسکتبالیست معروف)  –  لئو (شیر)  –  لوکس (مخفف لاکچری)  –  میلو (آرام)  –  ماسل (عضله)  –  ناچو (نوعی غذا)  –  نایک (برند کفش و در یونانی به معنی پیروزی)  –  سیناترا (اسم خواننده)  –  سامسون (مثل خورشید) .

 

انتخاب اسم سگ مناسب و غیر تکراری برای سگ‌تان شاید کار دشواری به نظر برسد اما در اینجا اسامی زیبای پیشنهادی یکتاپت برای اسم سگ پسر (نر) و اسم سگ دختر (ماده ) را می‌توانید ببینید و نامی مناسب با توجه به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

 

انتخاب اسم سگ
اسم سگ پسر  اسم سگ پسر  اسم سگ دختر اسم سگ دختر
  • گاس Gus
  • تِرَپِر Trapper
  • فین Finn
  • کوپر Cooper
  • بیلی Baily
  • بومِر Boomer
  • اُتُ Otto
  • هاوکِی Hawkeye
  • ریگلی Wrigley
  • اِیس Ace
  • باچ Butch
  • لاکی Lucky
  • اَکسِل Axel
  • گانِر Gunner
  • دیزِل Diesel
  • مکس Max
  • ایوان Evan
  • بادی Buddy
  • ریکی Ricky
  • بِنتلی Bently
  • تُبی Tobby
  • چاد Chad
  • کو کو Coco
  • اِی جِی AJ
  • راکی Rocky
  • جِیک Jake
  • مَکسیمِس Maximus
  • سی جِی CJ
  • موس Moose
  • داج Dodge
  • راکوِل Rockwell
  • آگی Auggie
  • بودی Bodie
  • بارکلی Barkley
  • ریلی Riley
  • یوگی Yogi
  • بلِیز Blaze
  • بامبو Bamboo
  • گیزمو Gizmo
  • دیکسی Dixie
  • ناگِت Nugget
  • ایزی Izzy
  • آبها Aabha
  • اَبی Abby
  • چیوباکا Chewbacca
  • اسنوپی Snoopy
  • بیلی Billy
  • اَکسِل Axel
  • داکوتا Dakota
  • آدی Aadi
  • دومینیک Dominic
  • اِسکوبی Scooby
  • بابِلز Bubbles
  • آستین Austin
  • بَکستِر Baxter
  • باک Buck
  • آرتی Artie
  • اَنجِل Angel
  • آزوریت Azurite
  • آدِش Aadesh
  • چارلی Charlie
  • کادی Cody
  • دِکستِر Dexter
  • بِر Bear
  • جَک Jack
  • آنگِس Angus
  • اِسپِنسِر Spencer
  • اُتیس Otis
  • برودی Brody
  • تاکر Tucker
  • بلو Blue
  • آمُس Amos
  • سَم Sam
  • بلیتزِن Blitzen
  • بیسکیت (بیسکوییت) Biscuit
  • فریتز Fritz
  • گرومیت Grommit
  • شِی مِس shamus
  • اِمِت Emmet
  • کِلائوس Klaus
  • اِسکات Scout
  • اُلیوِر Oliver
  • هاک Huck
  • بوبا Bubba
  • بَندیت Bandit
  • شَدو Shadow
  • دوک Duke
  • دَنت Dant
  • اَلِکس Alex
  • رِبِل Rebel
  • کامت Comet
  • سارج Sarge
  • پِپِر Pepper
  • هانک Hank
  • اُون owen
  • بِیکِن Bacon
  • تانک Tank
  • مارلی Marley
  • بِنجی Benji
  • میلو Milo
  • آزتِک Aztec
  • هانتِر Hunter
  • تاکو Taco
  • داینامیت(دینامیت) Dynamite
  • رِکس Rex
  • بایرون Byron
  • دیلِن Dylan
  • اسپارکی Sparkey
  • آنگ Aang
  • تِزور Czor
  • اسکرپی Scrappy
  • زِئوس Zeus
  • فاستِر Foster
  • گوردی Gordie
  • اُریوُ Oreo
  • کُبی Coby
  • فازی Fuzzy
  • باستِر Buster
  • لوکی Loki
  • تِدی Teddy
  • پیکسِل Pixel
  • مَک Mac
  • بلَکی Blackie
  • رومِئو Romeo
  • دالاس Dallas
  • پایسانو Paisano
  • هارمونی Harmony
  • کلویی Chloe
  • مایا Maia
  • رُزالی Rosalie
  • بِیبی Baby
  • نارینا Narina
  • پرینسِس Princess
  • پینکی Pinki
  • وُلفی Wolfy
  • نیلا Nilla
  • اِستِلا Stella
  • بِیلی Bailey
  • بِلا Bella
  • کوکو Coco
  • سوفی Sophie
  • کَتی Katie
  • زوئی Zoey
  • مولی Molly
  • پاندورا Pandora
  • لِکسی Lexi
  • آنا Anna
  • رُسی Rosie
  • سَدی Sadie
  • پِپسی Pepsi
  • زالی Zalie
  • گرِیسی Gracie
  • کی کی Kiki
  • لِیدی Lady
  • لوسی Lucy
  • گِرِتا Greta
  • لیزِل Liesel
  • کِیت Kate
  • اِلی Elli
  • بیردی Birdie
  • اُریو Oreo
  • اِما Emma
  • تالیا Talia
  • کوکی Cookie
  • کلویی Chloe
  • براونی Brownie
  • اَبی Abby
  • پریسیلا Priscilla
  • جیل Jill
  • لولا Lola
  • آلیسا Alyssa
  • اِسکای Skye
  • زوئی Zoe
  • جینجِر Ginger
  • مَگی Maggie
  • روکسی Roxy
  • ایزابلا Isabella
  • دِیزی Daisy
  • تِسا Tessa
  • پیکسی Pixie
  • لولو Lulu
  • دیکسی Dixie
  • پِنی Penny
  • سیدنی Sydney
  • لیلی Lily
  • ایزی Izzy
  • بلوندی Blondie
  • ویلو Willow
  • اَنجِل Angel
  • دالی Dolly
  • باتِنز Buttons
  • امی Amy
  • کِلسی Kelsey
  • جولیانا Julianna
  • آوِری Avery
  • ژولیِت Juliet
  • کارلی Carly
  • جِنیفِر Jennifer
  • باسیل Basil
  • کایلا Kayla
  • بابِلز Bubbled
  • باتِرکاپ Buttercup
  • آزورا Azzurra
  • فِیث Faith
  • نیکی Nikki
  • لیندسِی Lindsey
  • روبی Ruby
  • کاسی Cassie
  • ساشا Sasha
  • کاپ کیک Cupcake
  • لِیسی Lacy
  • هارلی Harley
  • اِی جِی AJ
  • جیپسی Gypsy
  • هِرشی Hershey
  • کَندی Candy
  • آمبِر Amber
  • سینامون Cinnamon
  • اِندروا Endroa
  • آناستازیا Anastasia
  • جی جی Gigi
  • رایلی Rylee
  • کارمِلا Carmela
  • میا Mia
  • آوا Ava
  • آنی Annie
  • اِستِر Esther
  • اِپریل April
  • اسنیکرز Snickers
  • هولی Holly
  • میلی Miley
  • آلیا Aaliyah
  • بُوز Bows
  • آتِم Autumn
  • اَلِکس Alex
  • اَلی Ally
  • مَدی Maddie
  • بِلَک بِری Blackberry
  • لونا Luna
  • مینی Minnie
  • بامبی Bambi
  • اِمیلی Emily
  • بِل Belle
  • کاهولا Kahula
  • اَلِکسیس Alexix
  • فی فی Fifi
  • کالی Callie

 با استفاده از لیست اسامی جدول بالا , اسم سگ ماده مناسب و اسم سگ نر مناسب را طبق سلیقه خود انتخاب کنید . 

پرطرفدارترین اسم های سگ برای دو نژاد سگ ژرمن و سگ هاسکی که میتوانید طبق سلیقه خود برای توله ژرمن و توله هاسکی خود انتخاب کنید .

اسم سگ ژرمن 

اسم سگ ژرمن

 

اسم سگ پیشنهادی یکتاپت برای توله سگ ژرمن شپرد خوشگلتون 

اسم سگ ژرمن نر 

آریا  –  آریل  –  آدریل –  هالک  –  رکس  –  آدولف  –  هانتر  –  آپولو  –  هاک  –  رامبو  –  فانسی  –  اووتو  –  گره گور  –  گانر  –  هوچ  –  رنجر  –  باز  –  کاپیتان  –  بلیز  –  اسکوبی  –  هاف  –  نایت  –  تاندر  –  آیس  –  کای  –  تیتوس  –  آریس  –  کایلو  –  بن  –  برلین  –  پرو  –  تاج  –  ماچو  –  نرون  –  بارت  –  برایان  –  استیل  –  دنزل  –  خرسی  –  بول  –  مک  –  کارگو  –  مومو  –  تکس  –  ربل  –  باند  –  بروس  –  جاسپر  –  باس  –  تروی  –  دراکو

 

اسم سگ ژرمن ماده 

آنی   –  اما  –  گیتا  –  هلو  –  ایدا  –  جولی  –  آیس  –  گوئن  –  آنالا  –  سونورا  –  کلادی  –  نوادا  –  نوا  –  داماریس  –  سلا  –  نیاگارا  –  فرگی  –  لیدی  –  زلدا  –  ایندیانا  –  برایانا  –  کارن  –  ریتا  –  گابریلا  –  سوشی  –  تاگو  –  آوا  –  آبی  –  لیا  –  اطلس  –  نبات  –  ایزی  –  آرشیل  –  ارنی  –  هوپ  –  رموس  –  تیلی

 

اسم سگ هاسکی 

اسم سگ هاسکی

 

اسم سگ پیشنهادی یکتاپت برای توله سگ هاسکی که به تازگی تهیه کردید .

اسم سگ هاسکی نر 

شرک  –  تانک  –  تایتان  –  هالک  –  بتی  –  تایسون  –  وولف  –  رکس  –  کارلی  –  هانتر  –  ادی  –  داستی  –  راکی  –  راکت  –  رینگو  –  اسکای  –  اووزی  –  پیکو  –  وینتر  –  میسکا  –  جت  –  آلفا  –  استورم  –  سابر  –  توربو  –  اسنو  –  آلاسکا   –  فاکسی  –  آسپن  –  بالتی  –  سوکا  –  توگو  –  آکیرا  –  شیلا  –  نانوک  –  سانسا  –  بافی  –  سرنا  –  ونوس  –  کایرا  –  آسترا  –  آمال  –  یوری  –  اکسل  –  پیکسی  –  آرس  –  دوک  –  زوزو   –  اسنیف  –  مایا  –  گاس  –  کایلا  –  مارو  –  برفی  –  آلسا  –  تیکو  –  سیلور  –  فیث  –  زارا  –  ترابل  –  هایکو  –  هانس  –  فرانک  –  رولف  –  کلاز  –  والتر  –  گنگ  –  اورسلا   –   اولگا  –  رامبو  –  راستی  –  کاسی  –  بونی  –  کوئین  –  مایلی  –  امبر  –  جنی  –  گلدی  –  تافی  –  میستی  –  ژوزف   – موکا  –  پاپی  –  رینی  –  ویلو  –  آدرین  –  آمازون  –  نیک  –  اصلان  –  بیگ  –  بریو  –  توماس  –  کلت  –  استینگ  –  نینجا  –  اسپیدی  –  ارنست.

 

اسم سگ هاسکی ماده 

آنا  –  چینوک  –  اکو  – مایا  – میکا  –  نیکیتا  –  نیکی  –  شیبا  –  سیرا  –  نورث  –  سونیا  –  اسپریت  –  سوکا  –  دیانا  –  زویی  –  ملوک  –  آیری  –   سندی  –  جینجر  –  انا  –  پیرل  –  پنی  –  سوفی  –  ناتی  –  بلا  –  لونا  –  لولا  –  مولی  –  استلا  –  لیلی  –  روکسی  –  الی  –  پیر  –  پرنسس  –  هیزل  –  فیبی  –  میسی  –  لیا  –  نووا  –  جوسی  –  جیجی  –  پینات  –  فیونا  –  جاسمین  –  مسی  –  سیدنی  –  لیسی  –  هارپر  –  بیبی  –  دلیا  –  نینا  –  هایدی  –  جورجی  –  زانا  –  اورئو  –  آلیس  –  لوتوس  –  صاحارا  –  بوبو  –  طلا  –  آیسی  –  کارمل  -هالی – ویکی – مل – استار – کولا – آرتمیس – جونو – میرا – شدو – – ایندی – زولا – فری – داکوتا – پاریس – بتی – سالی – مارلی – شلبی  –  انی  –  آگی  –  آنیکا  –  بیکن  –  بی  –  بسی  –  بیتسی  –  بانی  –  باتن  –  چاکلت  –  نارگیل  –  دارچین  –  کادل  –  اوا  –  هپی  –  ایزابل  –  یوکی  –  لونا  –  بیلی  –  مگی  –  کلوئی  –  آملیا  –  فلور  –  کیت  –  مارگو  –  شکوفه  –  موچی  –  پنلوپه  –  تولیپ  –  لیلاک  –  ارکید  –  ویولت  –  آنجل  –  کابرا  –  زینگ  –  دالاس  –  سودا

 

در آخر بهتر است بدانید انتخاب اسم سگ کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

شما باید اسمی را انتخاب کنید که واقعاً آن را دوست داشته باشید.

با هر بار صدا کردن اسم سگ خود احساس خوشحالی کنید.

اسم سگتون رو برای ما بنویسید و به دوستان دیگر هم معرفی کنید .

نظرات  (۱۴۵)

سلام خیلی خوبه اسم سگ ژرمن و اسم سگ هاسکی رو براساس جنسیت جدا کردین ، اسم سگ هاسکی من موکا هست و فوق العاده پسر پرانرژی و شیطونیه 

پاسخ:
عالیه 

اسم سگ من انیکا خوشحال شدم اسم دختر منم توی لیست شما بود .

پاسخ:
اسم سگ هاسکی تون خیلی زیباست خانم ازاده موفق باشید .

من اسم دخترمو گذاشتم جولی ، ممنون از پستی که درباره انتخاب اسم سگ گذاشتین .

پاسخ:
بسیار زیبا ، خوشحالم که مفید بوده . 
  • نیلوفر اسدی
  • من یه هاسکی ماده به تازگی خریدم نمیدونم اسم سگ هاسکی خوشگلمو چی بزارم ، لطفا راهنمایی کنید 

    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم اسم سگ رو با دقت انتخاب کنید چون روی تربیت سگ تاثیر داره ، از ظاهر سگ میتونید استفاده کنید اسمی انتخاب کنید که به ظاهر و خلق و خوی سگتون بخوره ، به معنی اسم سگ توجه کنید . 

    اسم سگ من سندی 😎✋

    پاسخ:
    خیلیم عالی 

    سلام ممنون بابت مطلب مفیدتون ، من یه هاسکی نر دارم بین اسم سگ هاسکی نر الفا ، یوری، نیک ، موکا موندم اخه همشون خوشگلن ، نمیدونم کدومو انتخاب کنم .

    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم ، به نظر من با ارامش به سگتون نگاه کنید و با خیال راحت خودش بهتون میگه اسمش چیه . فقط ارامش داشته باشید و سعی کنید اسم سگ رو متناسب با ظاهر و رفتار سگ انتخاب کنید.مثلا اسم سگ کوچیک و فرز و سریع رو بزارید جت یا سگ با ابهت و درشت هیکل رو بزارید هرکول و...  

    سلام اسم هایی روکه گزاشتین بسیار فوق علادس ممنون از اسما من سگ زرمنی بلک دارم اسمشو گزاشتم رابو

    پاسخ:
    سلام عالیه موفق باشید 

    وای خیلی ممنون

    من یه توله سگ هاسکی دارم

    واسم الفا بهترین اسم است

    ممنون

    پاسخ:
    اسم سگ الفا اسم پر طرفدار و بسیار زیبایی هست 

    وای خیلی ممنون

    من یه توله سگ هاسکی دارم

    واسم الفا بهترین اسم است

    ممنون

    پاسخ:
    بسیار عالی بله اسم زیبایی هست . 

    نژاد سگم ژرمن اسمشم شیپر لطفا داخل لیست بزارید

    پاسخ:
    😎👍

    من هنوز سگ نخریدم 😉اما سفارش دادم 🙂به نظرتون اسمشو چب بیارم 🤔

    ممنون نام خاتون خیلی زیباست !

    راستی سگ من ژرمن نر هست🤗

    بعد هم توله هست و بزرگ می شه🤓 

    پاسخ:
    اسم خاص و جالبی هست مبارکتون باشه 

    سلام من یه توله نر ژرمن ویا دوبرمن میخوام چه جوری بایدتهیه کنم؟

     

    پاسخ:
    سلام تماس بگیرید یا برای دریافت عکس و ویدیو واتساپ پیغام بزارید09104744965 

    سلام برای سگ ژرمن شپرد چه اسمی خوبه یه اسم خاص لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ:
    اسم سگ ژرمن جدا شده دوست من انتخاب کنید ، والتر ، جاسپر ،بروس و...

    سگ من ژرمن مو بلند کینگ سایز هست.نر و اسمش انزو

    پاسخ:
    به به ژرمن کینگ سایز عالیه انتخاب اسم سگ ژرمن هم عالی بود بهتون تبریک میگم 

    سلام دوستان من یک سگ هاشمی امروز خریدم و اسمش رو هم از اینجا پیدا کردم اسم او مگی است

    👌👌👌

    پاسخ:
    مبارکتون باشه اسم قشنگی انتخاب کردین ، امیدوارم به همین خوبی هم ازش مراقبت کنید . 

    کلویی خیلی اسم زیبایی هست😍💙

    پاسخ:
    عالیه مبارکتون باشه 

    با سلام

    از چند روزگی میتونم تشخیص بدم نر بودن یا ماده بودنشون؟

    پاسخ:
    یک هفته تا ۱۰ روز 

    من یک سگ توله دارم اسمشو گزاشتم چارلی خیلی این اسم ها بهم گمک کرد

     

    من یک سگ توله دارم اسمشو گزاشتم چارلی خیلی این اسم ها بهم گمک کرد ممنون ازتون

     

     

    پاسخ:
    🙏🌹

    من یک سگ توله دارم اسمشو گزاشتم چارلی خیلی این اسم ها بهم گمک کرد ممنون ازتون

     

     

    پاسخ:
    انتخاب خوبیه امیدوارم دوستای خوبی باشین برای هم 👍

    خوشحالم که اسم من و هم تو لیست اسم سگها گذاشتین.اسم سگ خودم کپل هست.یک سگ ماده کوچولو جدیدا تو خیابون پیدا کردم و برای اون دنبال اسم میگردم.

    پاسخ:
    نطر لطفتونه و ممنون ک مهربانید 🌹

    مرسی واقعا منم اسم هاسکیمو گذاشتم کایلا ممنونم ازتون

    پاسخ:
    عالی 😎

    نژاد سگ من هاسکی هست و نمیدونم چه اسمی براش بزارم 

    توله هاسکی هست

    نژاد سگ من هاسکی هست و نمیدونم چه اسمی براش بزارم 

    توله هاسکی هست و نر هست

    بهترین اسم برا سگ رزی هستش

    پاسخ:
    عالیه دوست من 

    فقط رزی

    پاسخ:
    😎👍

    من یه سگ هاسکی خریدم ۴ ماهشه اسم داره ولی از اسمش خوشم نمیاد میشه اسم سگ رو عوض کرد ؟ چیکار کنم کمتر اذیت بشه

    پاسخ:
    سلام بهتر اینه ک عوض نکنید چون باعث سردرگمی حیون میشه ، نژاد هاسکی هم هست ب این راحتی تغییر اسم نمیپذیره ، ولی اگه خیلی دلتون خواست عوض کنید اسم مشابه بزارید.

    سلام

    اسم سگ هاسکی ماده من "تینی" هستش اما ندیدم توی لیست یعنی اسم خوبی نیست؟....

    *من برای اینکه با سگ هاسکی نر دوستم ک اسمش "تُنی" بود ست کنم گذاشتم "تینی" *

    پاسخ:
    سلام اسم ها خوبن مهم اینه ک بدل شما و سگتون بشینه و براتون موقع صدا زدن سگ حس خوبی بده هم ب شما و هم ب سگتون ، ما اسم هایی ک بیشتر استفاده شدن رو اوردیم 

    سلام ممنون اسم های زیباتون 

    من می خوام یه ژرمن بگیرم . بنظرتون اسم «رکس به معنی فرمانروا» براش خوبه چون من هیچ اسمی به جز این اسم به دلم نشت .

    پاسخ:
    بله اسم رکس گزینه مناسبی برای ژرمن هست ، امیدوارم ک سگ خوب و عالی تهیه کنید و بتونید دوستای خوبی برای هم باشید ، توله ژرمن شپرد اصیل موجود 

    آخه کی اسم سگ ژرمن رو میزاره بادی 🤢🤮

    من تو روسیه سگ ژرمن دارم اسمشم هست قرمز تازه نر هم هست

    من یه دختر خوشگل وناناز دارم که اسمشو هانا گذاشتم😻

    پاسخ:
    خیلیم خوب و عالی هانا اسم خوشگلیه 

    سلام من امیرسامم من می خوام یه سگ روتوایلر بگیرم و اسمشو بزارم روکو و یک بول ماستیف و

    اسمشو می خوام بزارم هرکول مناسبه آیا

    پاسخ:
    هرکول مناسب هست 👏

    سلام من یک سگ پودل عروسکی دارم و اسمشو گذاشتم هری چون یک پاترهد هستم

    پاسخ:
    هری چه انتخاب مناسبی عالی 👌
  • محمد رضا قاسمی
  • باسلام و سپاس از محبت شما..

    ما یک شاه توله نر ژرمن بلک شولاین خریدیم و اسمش رو هم با کمک وراهنمایی شما لئو Leo انتخاب کردیم..

     

    بازهم نهایت سپاس رو دارم 

    پاسخ:
    ممنون از شما دوست عزیزم که انقد با دقت و حوصله براش اسم انتخاب کردین ، مبارکتون باشه اقا لئو دوست داشتنی 

    من سگ میخوام‌ بخرم

    پسر خریدم میزارم مارلی دختر شد میزارم‌ کوکی😍🌹🤞

    پاسخ:
    😎👍

    سلام سگه من هاسکیه نره اسم سگمو گذاشتم تسلا اخه لعنتی روز اول جوری دستمو گاز گرفت که برق از سرم پرید یاد مرحوم تسلا افتادم واسه همین قرار شد اسمش تسلا بشه😂😂 خیلیم شیطونه کسی حریفش نیس

    پاسخ:
    خیلیم خوب 😂

    اسم سگ هاسکیه من ژوفه و تر هستش خیلیم بهش میاد الان تولست بزرگترینو بشه اسمشو روی قلادش حک میکنم ممنون بابت اسمای قشنگتون

    پاسخ:
    بسیار عالی ممنون از شما و حس خوبی ک منتقل کردین 

    من یک سگ ژرمن ماده خریدم و اسمش رو لِکسی گذاشتم و واقعا دوسش دارم

    پاسخ:
    😎👍

    سلام من توله تریر سفید گرفتم 

    اسم خوشگل ترکیه ای میخام

    یه اسم خوشگل 

    سلام من توله تریر سفید گرفتم 

    اسم خوشگل ترکیه ای میخام

    یه اسم خوشگل 

    سلام ... من یه پسر خوشگل نژاد ژرمن شپرد گرفتم اما برای اسمش مردد هستم 

    بنظرتون کدوم اسم خاص تره ؟؟؟

    آلفا _ رکس _ توگو

    پاسخ:
    کاملا سلیقه ای و دلی 😊

    اسم سگ هاسکی من کوپر هست 

    و اسم سگ کوچولوی ژرمنم هم تدی هست 

     

    من یه هاپو خریدم اسمش و گزاشتم آرش

    سلام وقت بخیر دوتا سگ روتوایلر نر دارم تو انتخاب اسم موندم

    مترکی هم باشه که عالیه

    ممنون میشم راهنماییم کنید

    سلام من یه پسر کوچولوی مینیاتوری سفید دارم لطفن پیشنهاد اسم بدید براش دیونه شدم دیگه 😂

    من یه سگ هاسکی دارم که اسمش رو گذاشتم آنجل
    و یک سگ ژرمن دارم که اسم اون هم لِکسی گذاشتم
    پاسخ:
    عالی 👌

    من یه هاسکی سفید توله دارم نر هست اسمشو چی بزارم؟؟ تو نظرم دنیل یا ادریان هست ولی بازم گیر کردم😛😁

    سگ من رتوایلر اسمش رای

     

    سلام ما یه توله هاسکی ماده گرفتیم رنگه کرمیشو 

    میشه راهنمایی کنید واسه اسمش 

    بزرگتر از باقی توله ها بود و قلدر تره

    ببخشید من یه سگ هاسکی نر خریدم اما نمدونم اسمشو چی بزارم میشه کمکم کنید 

    چشماش یخیه و مث گرگ زوزه میکشه سفید مشکیه

    ی اسمی بگید لطفا معنی اسمرو هم  بگید ؟؟

    سلام.من ی لابرادور ماده گرفتم.از اسمی ک صاحب قبلیش گذاشته خوشم نیومد.اسم سگ نر هستش(تدی)

    پیشنهادتون برا اسم خوب چیه

    ببخشید شرایط نگداریه سگ ژرمن چیه ؟ 

    سلام من یه هاسکی سفید مشکی خیلییی ناز میخوام بخرم اما اسمش تدی معنی اسمش یعنی عروسک خرسی؟! به نظرتون اسمشو میشه عوض کرد دوماه نر بل و پپر من خوشم اومده ممنونم.

    پاسخ:
    بله میشه عوض کرد شناسنامه سگ تحویل بگیرید موقع خرید 

    سلام خیلی ممنون من تازه ژرمن خریدم بودم نمی‌دونستم اسم چی بزارم که با اسم آپلو برخوردم عالیه 

    پاسخ:
    خوشحالم که رضایت بخش بوده 

    خیلی دوست دارم یه سگ پامرانین عروسکی داشته باشم هرچی تماس میگیرم یا اشغاله یاجواب نمیدن میخواستم قیمتشو بدونم میشه کمکم کنید.

    پاسخ:
    پامرانین موجود لطفا مجدد تماس بگیرید 

    خیلی دوست دارم یه سگ پامرانین عروسکی داشته باشم هرچی تماس میگیرم یا اشغاله یاجواب نمیدن میخواستم قیمتشو بدونم میشه کمکم کنید.

    پاسخ:
    پامرانین موجود کیفیت عالی از ۱۸ تومن ، 09123609467 , 09104744965

    من یه سگ ساموید گرفتم اسمش رو گذاشتم سومی بنظرتون خوبه 

    پاسخ:
    حس خوب در وحله اول باید خودتون داشته باشید نسبت به اسم سگ 
  • دوستدار سگ
  • من میخوام گلدن رتریور ماده بگیرم اسمشم انتخاب کردم امی قشنگه ؟

    پاسخ:
    بله درخدمتتون هستیم 

    سلام من به تازگى یه جفت توله نرو ماده قفقازى اوردم اسم سگ نرو گزاشتم لئو اسم سگ ماده رو

    گزاشتم لیدى 

    سلام من به تازگى یه جفت توله نرو ماده قفقازى اوردم اسم سگ نرو گزاشتم لئو اسم سگ ماده رو

    گزاشتم لیدى 

    پاسخ:
    بهم میان عالی

    من اسم سگ رو گذاشتم ممد  🤣🤣🤣

    سلام.سگه من نژادش هاسکیه اسمشم هاسکی کردم اسم خوبیه هم تو‌دهن خوب میچرخه هم سادس

    ممنون

    من اسم سگم رو رامبو گذاشتم چون هم اسمش و هم خودش منو یاد رامبو شخصیت فیلم سینمایی میندازه 

     

    راستی سگ من ژرمن هستش

     

     

    🙏 ممنون بابت این اسم قشنگ 🙏

    پاسخ:
    ممنون از شما دوست خوبم 

    سلام، اسم لوسیفر برای سگ هاسکی چطوره؟ 

    اسم سگ من جیمی

    سلام در مورد اسم سگ های بومی هم محتوا بزارید ممنون

    پاسخ:
    🌹🌹

    سلام.من قرارع توله سگ هاسکی ژرمن من تا یک ماه دیگه ب دستم برسه🤤😍نمیدونم اسمشو از بین کدوم قسمت انتخاب کنم!

     

    سلام من یه سگ هاسکی نر 45 روزه خریدم یکشنبه میرسه دستم چه اسمی بزارم که باحال باشه راستی اسم سگ خودتون چیه

    سلام من یک سگ سرابی توله دارم 

    ۱ ماهشه سیاه هم هست 

    تو انتخاب اسم براش موندم 

    میشه کمکم کنید 

    سلام من سگ هاسکی دارم خیلی اسم الفا براش خوبه

    سلام وقت بخیر من یه سگ ماده دارم که چهار هفته هستش که 9تا توله بدنیا اورده 4پسر 5تا دختر واقعا نمیدونم چی بزارم اسم هاشون رو چون هفته بعد باید ببرمشون واسه واکسن شما جای من باشین چه اسم هایی واسشون انتخاب میکنید؟

    سلام من یه سگ هاسکی دارم اسمش مارلی هست و از شما ممنونم که اسم های قشنگی میگذارید.

    پاسخ:
    🙏🌹

    پیشنهاد یه اسم قشنگ واسه پامرانین نر

  • بنیتا صالحی راد
  • من میخواهم یک سگ ژرمن شپرد بخرم و میخواهم بهترین اسم را داشته باشه به نظرفیت شما چی بزارم اسمش را

    سلام من اذین هستم و ۱۲ سالمه و خیلی خیلی خیلی.... زیاد به حیوانات علاقه دارم مخخخخخصووووصاااا به سگ و میخام یک سگ ژرمن شپرد  بخرم اما میترسم که افت درسی کنم میشه لطفا راهنمایی کنید که ایا در درسم تاثیری داره یا نه چون درسم هم خیلی برام مهمه.ممنون میشم کمکم کنید. راستی اسم هایی هم که گذاشتید عاللین ❤

    پاسخ:
    سلام هرچیزی با برنامه ریزی میتونه نتیجه خوبی داشته باشه 

    اسم سگ دوتا سگ هاسکی من 

    بامزی و مایا هر دو ماده هستن🐺😘

    پاسخ:
    👍

    سلام من ی سگ نر پاموتاه پشمالودارم رنگشم عسلیه کلی شیطوپو بازیگوشه.ب نظرتون چ اسمی بهش میاد؟

    سلام آسم سگ من سوفی هستش 

    پاسخ:
    👍

    من سگ عراقی تازه اوردم اسمش رو گذاشتم کینگ یعنی پادشاه ممنون ازتون

    پاسخ:
    بسیار عالی اسم سگ مناسبی هست 

    اسم سگ هاسکی من که چهار ماهشه بارُن ولی هنوز گوشاش سیخ نشده نمیدونم چیکار کنم کسی میدونه؟

    پاسخ:
    سن چهارماهگی باید گوش سیخ باشه به دامپزشک مراجعه کنید 🙏
  • محمدرضا کارگر
  • سلام من یک ژرمن نر دارم میخوام اسم ابهت دار بزارم روش نظرتون چیه لطفا راهنمایی کنید

    من اسم سگم رو چارلی انتخاب کردم خیلی راضی ام هروقت پسرمو صدا میکنم احساس خوبی بهم دست میده

    پاسخ:
    بسیار عالی نکته مهم هم همین که احساس رصایت داشته باشید هردو 

    سلام من یه دوتا سگ هاسکی و یدونه سگ زرمن دارم دوتا سگ هاسکی جفت شدن ۷ تا توله اووردن الان ۳ ماهشون هست رنگ توله ها سفید     سفیدمشکی   سفیدقهوه ای     مشکی    طلایی   کرم   سفید قهوه ای     یدونه دیگه سفید   سگ زرمن شولاینم ۶ ماهشه اسمش ار جی هست  و اسم سگای هاسکی لعو ولوکا اسم هفتا توله یگ   جسی جیک جیسو  مارکی لوسی  الفا  موکی هست بعدا براتون شمارم میزارم بهم پیام بدید عکساشون براتون بفرستم   وسگای هاسگی نره ۱سالشه ماده هم۸ ماهشه

    من چهار تا سگ دارم با نژاد های مختلف یکی ژرمن شپر است که اسمشو داستین گذاشتم یکی دیگه هاسکیه که اسمشو آلفا گذاستم یکیه دیگه افغانه که اسمشو تایگر گذاشتم یکیه دیگه پاکوتاهه که اسم اونم مایکل گذاشتم همشونو از بچگی داشتم 😍

    پاسخ:
    عالیه مشخص که تجربه کافی تو این زمینه دارید 😎👍

    سلام لطفا برای سگ های پامرانین و شیتزو هم اسم بذارید ممنون

     

    پاسخ:
    چشم حتما ممنون از پیشنهاد خوبتون 

    سلام .

    من یه سگ ژرمن شبرد دارم و ماده است و خیلی گوگولی مگولیه .

    به ۱  ماهش هستش .

    هنوز دنبال اسم میگردم .

    به نظر من اسم کپل خیلی برازنده ی سگ من هستش هم خیلی چاق و شیطون و وروجک هستش .

    سلام من یک توله سگ هاسکی خریدم ۱ ماه هست خیلیی خوشگل نازه رنگ مشکی سفید هست نره هستش و خیلی ممنون از سایت شما که خیلی بهم کمک کرد و اسمه سگمو گذاشتم سیلور اسم خیلی خوشگل ناز هست راستی سگم هنوز پیشم نیست اگر خدا بخاد یشالا فردا صب به دستم میرسه چون سفارش دادم 😍❤️❤️😍

    پاسخ:
    بسیار عالی مبارکتون باشه امیدوارم به خوبی ازش مراقبت کنید و دوستان خوبی برای هم باشید 

    سگی که من قراره شفارش بدم ژرمنه اسمه پرنده ام هنی هست میخوام یه اسم تو ناهییه هنی بزارم اگه ماده بود هاین بزارم اگه نر بود نمیدونم چی بزارم؟

    من سگ زیاد دارم اسم سگ نرم نژاد هاسکی هست گذاشتم (گرگی).اسم سگ‌نر بزرگم که ژرمن شیپرد هست گذاشتم (راکس) اسم سگ نر نژاد ژرمن موبلند پاکوتاه گذاشتم (مَکس)اسم هاسکی ماده ام گذاشتم (راشل)

  • ROXY 。.。:∞♡*♥
  • من یه ژرمن وایت ناز دارم دختره اسمش رو گذاشتم روکسی🐩🐩😍😍

  • ROXY 。.。:∞♡*♥
  • من یه ژرمن وایت ناز دارم دختره اسمش رو گذاشتم روکسی🐩🐩😍😍

    سلام اسم کایلو و بَکستِر معنی هاشون یعنی چی ممنون

  • آیلین ناصری سینا
  • سلام  خیلی عالیه اسم ژرمن من جسیکا هست 

    سلام من یه سگ پامرانین روباهی دارم که اسمش رو گذاشتن موتیش 

     

     

    به نظر شما موتیش اسم قشنگیه 🤔

    اسم سگ اِمویت هم قشنگه

    من میخوام یک توله پامرانین بخرم ولی نمی دونم

     

    ازکجا بخرم میشه راه نمایی کنید 

     

    لطفا 

     

    پاسخ:
    تماس بگیرید در خدمتتونیم 09123609467

    سلام من الیسا هستم من یک سگ دارم 🥺❤💋

    می دونم که اسم سگ خیلییییی مهم هست💍💋❤

    سگ من خیلی بزرگ نمی شه کوچک میمونه🥺❤💍

    لطفاااا اسم سگ خوب انتخاب کنید سگ من دوست داره لاکچری باشه مسل خودم🥺🧸♥️

     

    من  بار یه سگ ژرمن ماده داشتم اسمش kc (کی سی) بود ولی الان دیگه ندارمش ولی میخوام انشالله یک سگ ماده و یک سگ نر از یک نژاد دیگه بگیرم و اسم سگ نر رو بزارم کوپر و اسم سگ ماده رو بزارم کلونی که خیلی به نظم خوبه 

     

    نظر شما چیه؟

    سلام اسم های خیلی زیبایی هستن من به تازگی یه سگ دختر پاکوتاه خریدم که خیلی بازیگوش و شیطونه اما نمیدونم اسمشو چی بزارم لطفا راهنمایی کنیدممنون

    سلام من هنوز سگ نخریدم اما به همین زودی می خوام بخرم اما نمی دونن اسمشو شدو بزارم یا پاپی

    اسم سگ من راکو هست ممنونم از پست خوبتون

    منسگ هاسکی یه پسر خوشگل خریدم اما هنوز نتونستم براش اسم انتخاب کنم 

    به نظرتون بادی  مناسب تره یا پسری ؟ 

    سگ من هاسکی براش اسم جَک انتخاب کردم

    سگ هاسکی من توله هس میخوام براش اسم انتخاب کنم پسره چی خوبه بزارم اسمشو 😍😍

    سلام من ی سگ نژاد افغان افغان دارم اسمش زئوس 🤗

    سلام من یه توله سگ پاکوتاه سفید دارم بهترین اسم براش چیه 

    اگه میشه کمک کنید آخه اسماتون خیلی قشنگن توله سگم دختره

    من یه سگ نر هاسکی مالاموت دارم اسمشو گذاشتم آلفا.  ممنون از راهنماییتون

    اسم سگ من تانی 😍

    سلام من سه سگ نر دارم و بین اسم های (هاکی .راکی و رکس )تردید دارم لطفاً بگید کدوم اسم  برای سگ نر و راحت صدا زدن بهتره 

    سلام من میخوام سگ بگیرم و پشمی هست و سفید و پا کوتا چطوره اسمش رو بزارم برفی

    سلام همه اسم هایی که شما انتخات کردید  زیباست ومن نمی دونم که کدوم اسم رو برا سگم انتخاب کنم

     

    راستی سگ من ژرمن ماده هست هنوز هم نگرفتم بنظرتون اسمشو چی بزارم؟؟؟؟؟ 

     

    سلام یه توله ژرمن ماده خریدم بنظرتون بین اسم کارن و جولی وجسی کدومش بهتره

    سلام، من ی سگ آروم و مظلوم از نژاد پاپیلون خریدم نمیدونم اسمشو چی بذارم. اگه ممکنه کمکم کنید.

    دَنی، گُلدی، فیفی

    بنظرتون قشنگند؟ کدومشو بذارم؟اگرم‌ میشه پیشنهاد بدید.

     

  • محمدحسن روستا
  • سلام سگ من ژرمن بلک هست به نظرتون برای اسمش جسی خوبه

     

    سلام خسته نباشید🙌

    بسیار اسم های زیبایی را لیست قرار دادید👍❤

    من میخواستم بدونم شما سگ های فنجونی دارید?😍

    اگه دارید قیمتشون از چند تومن شروع میشه😊

    پاسخ:
    سلام بله موجود تماس بگیرید 09104744965

    سلام خسته نباشید ... من یه سگ نر از نژاد ساموید خریدم و اسمش رو راکو  (Rocco)  گذاشتم ، از نظر شما این اسم مناسبه؟

    سلام  من یک سگ هاسکی گرفتم یک ماهس خیلی شیطونو بازیگوشه میشه یک اسم براش بگید ک هم خوشگل باشه هم معنیش شیطون و بازیگوش باشه

    سلام من میخوام سگ هاسکی  ماده بگیرم میشه بگید کدوم اسم ها بیشتر هست برای هاسکی .

    سلام من 5تا سگ شیتزو تریر   تازه به دنیا اومده دارم دارم 3تا ماده 2تا نره    میخوام اسم خارجی بزارم نمیتونم انتخاب کنم .راهنمایی کنید

    سلام خسته نباشید من ی سگ هاسکی چشم یخی دارم نر هست نمیدونم اسمش رو چی بزارم      الکس.     یا.       رکس

    سگ من پسره. یکی اشپیتز که اسمش شیپره.  یه ژرمن شپرد دارم که اونم پسره   اسمش شیپو 

    سلام.من میخوام یه سگ دوبرمن نر بخرم ولی اصلا اسم مناسب پیدا نمیکنم میشه راهنمایی کنید؟ البته از اسم جیکوب خوشم میاد ولی زیاد واسه دوبرمن مناسب نیست

    سلام  من ۶ تا توله سگ دارم ۴ تا شون از نژاد ژرمن هستند و ۲ تا شون نژاد سرابی لطفا راهنماییم کنید اسمشان را چی بگزارم ۲ تا سرابی ها با ۲تا ژرمن ها ماده و ۲تا ژرمن دیگه نر  هستن اسم نر ها را انتخاب کردم تیزپا و پاکو اسم ماده ها را نمیدانم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    سلام اسم برای سگ ک با حرف م شروع بشه قشنگ باشه معنی قشنگی هم داشته باشه ممنون میشم زود جواب بدید هم برای نر و هم برای ماده

    سلام من یه گلدن رتریور ماده می خوام بخرم اسمشو چی بزارم

    من یه سگ هاسکی دارم اسمش لوسی هس دوتاهم سگ سرابی یک ماهه دارم که اسم پسر دومان هس ولی برای دختر نمیتونم اسمی پیدا کنم که به دومان یا لوسی بخوره لطفا راهنمایی کنید♥

    من سگ هاسکی دارم دو ماهشه خیلی ارومه نر هم هست نمیدونم چه اسکی بزارم نظر شما چیه

     

  • آندیا شیری
  • سلام مرسی از سایت خوبتون من یه سگ دوبرمن دارم و نمیدونستم اسمشو چی بزارم و از سایت خوبتون اسم جاسپر رو انتخاب کردم خیلی ممنونم

    اسم سگ خواهر من مگی هستش اسمش توی لیست بود ولی اسم سگ خودم پوپو هستش و تو لیست نبود یعنی اسم سگ من بده که تو لیست نبود 

     

    سلام من به تازگی ساموئید ماده گرفتم اسمش رک شاید پنی بزارم معنیش رو میدونید؟

    سلام اسم پسر خوشگلم  من رکس 😘😙💋🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

    برای سگ نژاد سگ پودل چه اسمی پیشنهاد میکنید؟

    درود به شما من یک سگ ژرمن پس‌فردا برام میارن البته بابتش پول ندادم چون به فرزندخواندگی قبولش کردم به نظر من سگ نباید خرید و فروش بشه.

    بین این اسم ها موندم کدوم برا پسرم بزارم. آپولو. لجند. استرانگ. مایکی. دراگون

    سلام با عرض خسته نباشید میخوام ی توله ژرمن نر بگیرم بین ۴اسم موندم

     

    رکس

    رنجر

    اپلو

    هکتور

    به نظرتون کدوم خوبه لطفا لطفا جواب بدین

    سلام ممنون از سایتتون من توله پودل قهوه ای گرفتم اسمشو گذاشتم Ash ( اَش ) میخواستم اسمش خاص و قشنک باشه 😍🙏

    سلام اسم دختر ژرمن خوشگل من آنیل  هستش . این اسم تک و ایرانی ، از نژاد آذری هاست.🎖

    پاسخ:
    😎👍

    نژاد سگ من Pomeranian هست ولی نمی‌دونم اسمش رو چی بزارم میشه چند تا اسم باحال بهم معرفی کنید please 

    من یه سگ باهئش و زرنگ دارم ولگرد بود بهش پناه دادم الان نمیدونم اسمش رو چی بذارم

    پسر من کوپره :))))معنیشو کسی میدونه :)

    سلام 🥰من سگ خریدم پسره نمیدونم  میخام داخل اسمش هم اچ داشته باشه هم ام  

    سلام 😍

    من اسم سگم رو از این اسم ها انتخاب کردم❤☠

    و سگ هاسکی دارم یک نر 👨و یک ماده👩من اسم ماده رو گذاشتم کارلی😍😇اسم سگ هاسکی نر رو هم گذاشتم الفا😘😄

    خیلی خیلی ممنون از شما😘😘😘😘❤❤💗💖💝

    سلام نژاد سگم شیتزو هستش

    هرچقدر میگردم اسمی خوشم نمیاد جز دوتا اودی و سیمبا بنظرتون کدوم بهتره-؟

    من قراره یه سگ بگیرم اسمش هم میخوام بذارم بادی 

    ممنونم از سایت تون خیلی بهم کمک کرد☺️

    پاسخ:
    خوشحالم که این مطلب در مورد اسم سگ مفید بوده 

    سلام من به تازگی یه توله ژرمن نرگرفتم ولی توانتخواب اسمش به مشکل خوردم لطفا دوستان کمک کنن یه اسم خوب برای این پسر شیطون و پرانرژی انتخواب کنم.ممنون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی